Despre pasiunea mea pentru handmade

Am crescut intr-o familie de artisti. Mama – artist plastic si designer, iar tata – violonist. Daca inchid ochii si ma gandesc la copilarie, primul lucru de care imi amintesc este felul in care adormeam seara: cu zgomotul pe care il facea masina de cusut a mamei si cu melodiile pe care le canta tata la vioara. Desi nu era nici pe departe liniste, adormeam linistita. Pentru ca ii auzeam si stiam ca sunt acolo prezenti. Eram in siguranta.

Ma jucam cu ate, resturi de materiale, margele si ace. Iar cu papusile ma jucam ca sa le fac hainute.

Crescand, am urmat alt drum, am facut un liceu economic, ulterior ASE-ul si am profesat cativa ani in cadrul unei companii multinationale. Mi-a placut acea perioada, insa nu m-am regasit intru totul in ceea ce faceam.

Mi-am redescoperit pasiunea din copilarie – lucrul de mana, odata cu venirea pe lume a fetitei mele, Irina. Intai am facut pentru ea cateva lucrusoare, apoi treptat mi-am dat seama ca pot face mai mult si ca imi place enorm. Mi-a fost clar ca sunt dependenta de pasiunea mea pentru handmade, de bucuria pe care o simt cand vad ca iese ceva din mainile mele. Asa ca am facut public micul meu proiect.

Indemn pe toata lumea sa incerce sa lucreze ceva de mana, e recreativ! Image

Leave a Reply

Ina’s Boutique – Handmade pentru copilasi

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

