Papusi noi… Stiluri diferite!/ New dolls… Different styles!

Papusi noi… stiluri diferite!
Ultimele papusi pe care le-am creat imi sunt foarte dragi. Am abordat un stil diferit de cel cu care eram obisnuita.
La cea satena cu parul din mohair buclat, am brodat intr-un mod diferit atat ochii cat si gurita si am modificat usor tiparul corpului. I-am cusut o garderoba completa, cu caciula si botosei. Mi-a facut mare placere sa lucrez la ea, imi pare o papusa cu personalitate blanda, calda si dragastoasašŸ™‚

La cealalta papusa a fost prima data cand am folosit un mix de fire de lana colorate. I-am aranjat parul in doua codite si i-am crosetat ca accesoriu pentru par, o bentita care se leaga la spate. Pentru ca e foarte vesela si jucausa, avea nevoie de o tinuta comoda, asa ca pantalonasii au fost foarte potriviti pentru ea.
*********************************************
New dolls… different styles!
Last waldorf dolls that I’ve created are very dear to me. I approached a different style from what I was used to.
To the curly brown mohair hair doll, I embroidered in a different way both eyes and mouth and I slightly modified the pattern of the body. I sewed a complete wardrobe to her, with hat and booties. It was a great pleasure to work on it, because it seems to be a doll with gentle personality, warm and lovingšŸ™‚

At the other doll was the first time I used a mix of colored wool yarns. I combed her hair in two tails and I crochet a hair accessory: a tie back flower headband. Because it’s very cheerful and playful, she needed a comfortable outfit, so trousers are very suitable for her.

Leave a Reply

Ina’s Boutique – Handmade pentru copilasi

Enter your email address to follow this blog and receive notifications of new posts by email.

